Proč být na
dostupnost-leku.cz?

Ať jste samostatná provozovna nebo řetězec lékáren, máme pro vás řešení, které přinese užitek vám a vašim zákazníkům.
Zvýšení viditelnosti lékárny v cílové skupině

Zviditelnění v cílové skupině

Na portál dostupnost-leku.cz přichází každý měsíc tisíce návštěvníků v produktivním věku a hledají lékárnu, která má jejich lék skladem. Díky umístění na platformě se lékárna pro tuto skupinu stane viditelnější v online prostředí. V době digitální je to krok nezbytný k rozšíření dosahu mezi relevantní zákazníky.

Umístění na mapě

Pokud si zákazník může vybrat, kam si pro lék zajde, půjde do lékárny, která mu je nejblíže. Lékárny z umístění na mapě benefitují.

Profilová stránka

Uživatelé navštěvují profil lékárny, aby zjistili, kde se nachází, jaké služby poskytuje a jak ji mohou kontaktovat. Profil lékárny může získat až stovky zobrazení měsíčně.

Nový kanál prodeje pro získání nových zákazníků

Nový kanál prodeje

K dosavadním zdrojům zákazníků získá lékárna další, přes který do ní směřují pacienti skrze rezervace eReceptů a návštěvy profilové stránky lékárny.

Rezervace eReceptu

Část zákazníků si přeje lék zarezervovat a mít jistotu vyzvednutí. Rezervační proces má lékárna plně pod kontrolou.

Nový kanál prodeje pro získání nových zákazníků

Pomoc lékařům a lékárníkům

Díky datům o skladové dostupnosti, které lékárny poskytují může portál pomáhat lékařům i lékárníkům při ověřování dostupnosti léků.

Pomoc lékařům

Díky datům lékáren lékaři zjišťují, které léky mohou předepsat a které ne a ulehčit tak práci sobě, svým pacientům a i lékárníkům.

Reciprocita lékárníků

Díky datům lékáren mohou lékárníci z jiných lékáren ověřit dostupnost léku pro své zákazníky a poskytnout jim tam cenou radu.

Inovace v oboru

Účast na inovaci v oboru

Přístup k informacím o skladových zásobách je běžný v oblasti maloobchodu (eshopy) a cestu si pomalu razí i ve farmacii, jak je vidět třeba z rostoucího počtu nemocnic a řetězců, které tuto službu nabízejí. Dostupnost-leku.cz je první platformou, která tuto službu nabízí i samostatným lékárnám.

Jak to funguje?

Zde jsou odpovědi na nejčastější otázky


Máte další otázky? Rezervujte si čas na konzultační rozhovor pomocí našeho kalendáře.

Objednávka konzultace

Přenos dat probíhá zabezpečeným přenosem na servery umístěné v Evropské unii. Ve všech režimech přenosu má lékárna plně pod kontrolou rozsah zveřejňovaných skladových zásob.

Automatický přenos stavu HVLP položek

Pro lékárny využívající systémy Mediox a Farmis je přenos dat plně automatizován. Disponujeme oficiálními konektory od společnosti Apatyka Servis (Mediox) a Farmis.

Poloautomatický přenos stavu HVLP položek

Lékárny využívající systém Lekis mohou importovat data ze svých systémů a nahrát je do platformy dávkově.

Dávku je potřeba nahrát alespoň 1x denně ve dnech, kdy má lékárna otevřeno. Pokud lékárna dávku nahrát nemůže, dojde k automatické expiraci údajů o skladových zásobách a položky lékárny se pacientům přestanou zobrazovat.

Data jsou přenášena přes šifrované spojení a jsou uložena v databázi, která je chráněna před neoprávněným přístupem.

Smluvně se zavazujeme, že data nebudou zneužita, nebudou poskytnuta třetím stranám a budou použita pouze pro smluvně dohodnuté účely.

Ano. Ve všech režimech přenosu (včetně automatického) má lékárna možnost ovlivnit, které položky se zobrazovují jako "skladové".

U skladových položek je možné nastavit:

  • aby se nezobrazovaly vůbec (blacklist)
  • aby se zobrazovaly jako skladem pouze od určitého množství v absolutní hodnotě (např. od 5 ks a více)
  • aby se zobrazovaly jako skladem pouze do určitého množství relativně od průměrné výše skladové zásoby (např. od min. 10% z průměrné výše skladové zásoby).

Máte tak plně pod kontrolou, které položky se zobrazují jako skladové.

Za vedení lékárny účtujeme smluvní měsíční poplatek 500 Kč za každou zalistovanou provozovnu. Zalistování lékárny je zdarma.

Ano. Nabízíme lékárnám možnost registrace za zaváděcí cenu 1500,- Kč bez DPH na 3 měsíce / 1 provozovnu bez dalších závazků.

Zalistování lékárny probíhá v několika krocích:

  1. Zájem o registraci můžete vyjádřit vyplněním formuláře na našich stránkách, emailem, nebo telefonicky.
  2. Probereme s vámi podrobnosti spolupráce a zodpovíme vaše dotazy a pošleme návrh smlouvy.
  3. Po podpisu smlouvy lékárnu na platformě zalistujeme a zašleme vám přístupové údaje do administrace lékárny.

Po zalistování lékárny jsme tu dále pro vás:

  • Pomůžeme vám aktivovat přenos dat a poskytneme vám instruktážního videomateriál pro vaše magistry.
  • Po aktivaci lékárny zajisťujeme telefonickou a emailovou podporu.

Registrace lékárny